Ett sista inlägg…

8 Sep

Det känns lite vemodigt men jag har bestämt mig för att detta blir mitt sista inlägg här.

Det som började med bloggen Soon-to-be-Mummy 2010 och som sedan blev Sthlm Mummy. Tjejerna börjar bli stora och bloggen hinns inte med. Det finns så mycket jag vill blogga om men tiden räcker helt enkelt inte till.

Kanske återvänder jag en dag, man ska aldrig säga aldrig. Tack till alla er som hängt med på resan genom de tuffa graviditeterna och mammalediga livet. ❤ ❤❤

20130908-222906.jpg

20130908-222928.jpg

20130908-223001.jpg

Ett svar to “Ett sista inlägg…”

  1. Maja 14 september, 2013 den 12:01 #

    Säg gärna till om du börjar blogga igen. Men jag förstår dig, särskilt nu när du jobbar igen.
    Kram!

Kommentera

